طیبی تیمش را کنار بارسلونا قرار داد

ستاره ایرانی تیم فوتسال پالما در جریان برتری مقابل نویا دو گل به ثمر رساند.

در چارچوب دیدار‌های هفته بیست و چهارم لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا، تیم پالما که حسین طیبی را در اختیار داشت و از مسلم اولادقباد در فهرست نفرات خود بهره نمی‌برد، از ساعت ۲۱:۳۰ شنبه شب مقابل تیم رده هشتمی نویا قرار گرفت.

پالما که در تلاش برای کسب دومین پیروزی پیاپی و تداوم حضورش در کورس قهرمانی لیگا اسپانیا بود، در دقیقه ۶ دیدار خانگی مقابل نویا غافلگیر شد و گل اول را دریافت کرد، اما با درخشش ستاره ایرانی خود توانست به بازی برگردد و با گلزنی حسین طیبی سرنوشت این بازی را تغییر دهد و صاحب سه امتیاز شود.

حسین طیبی در دقیقه ۱۴ دروازه نویا را باز کرد و کار را به تساوی کشید که ثانیه‌هایی بعد هم با تاثیرگذاری این بازیکن ایرانی توانستند یک گل دیگر توسط دِ ماتوس به ثمر رسانند و با برتری دو بر یک نیمه اول را پشت سر بگذارند.

تیم پالما در نیمه دوم هم نمایش کاملا برتری نسبت به نویا داشت و توانست سه بار دیگر دروازه حریف خود را باز کند که یکی از این گل‌ها را حسین طیبی زد و دوباره این ستاره ایرانی توانست در دقیقه ۲۷ گلزنی داشته باشد و در نهایت به پیروزی ۵ بر یک دست یابد و به روند خوب خود در این فصل ادامه دهد.

یاران طیبی با کسب پیروزی پُر گل خانگی مقابل تیم نویا، در امتیاز ۵۵ به بارسلونا رسیدند که البته دو بازی بیشتر نسبت به این تیم دارند، ولی امیدوارتر از همیشه برای گرفتن صدر جدول از آبی‌اناری‌ها و رسیدن به قهرمانی شدند.

حسین طیبی، ستاره ایرانی تیم فوتسال پالما با دو گل مقابل نویا آمار گل‌های این فصل خود را به عدد ۱۳ رساند تا گلزن‌ترین لژیونر ایرانی شاغل در لیگا ناسیونال اسپانیا باشد و بالاتر از سعید احمدعباسی ۷ گله و مسلم اولادقباد ۵ گله قرار بگیرد.

برچسب ها: حسین طیبی ، بارسلونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار