بازدید ۹۸۶ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه از بازدید ۹۸۶ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه از آغاز سفر‌های نوروزی تاکنون خبر داد.

داریوش فرمانی سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت : بنا‌های تاریخی، مراکز تفریحی و توریستی و بقاع متبرکه و موزه‌ها از مهمترین جاذبه‌های گردشگری استان هستند که گردشگران و میهمانان نوروزی از آن بازدید می‌کنند.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه افزود: تعداد بیش از ۹۸۶ هزار مورد بازدید از جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و توریستی استان کرمانشاه به عمل آمده است.

وی گفت: از بیستم اسفند ماه تا پایان روز پنجم فروردین ماه بیش از ۱۴۰ هزار مهمان نوروزی در مهمان‌پذیرها، هتل‌آپارتمان، اقامتگاه بوم‌گردی، هتل‌بوتیک، خانه‌مسافر، کمپ‌های شهرداری، آموزش و پرورش، خوابگاه‌های دانشجویی و ادارات استان کرمانشاه اسکان یافته‌اند.

فرمانی خاطرنشان کرد: جاذبه‌های تاریخی فرهنگی طاقبستان، بیستون، معبد آناهیتا، تکیه معاون‌الملک، تکیه بیگلربیگی و غار قوری قلعه به ترتیب در صدر بازدید‌ها قرار دارند.

وی شمار بازرسی از واحد‌های اقامتی، رستوران‌ها و مراکز گردشگری استان کرمانشاه را در این مدت ۴۹۴ مورد اعلام کرد و گفت: به دنبال انجام بازرسی‌های نظارتی ۳۲ مورد تشویق، ۶۱ مورد تذکر داده شد، ۹ مورد اخطار کتبی و همچنین نسبت به تعلیق ۱۰ واحد اقدام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار