بازداشت عاملان سرقت مسلحانه ۲۰۰ میلیارد ریالی

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت عاملان سرقت منازل در شرق تهران خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت عاملان سرقت منازل در شرق تهران خبر داد و گفت: با وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از خانه‌ای در شرق تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، ۴ مرد جوان با پوشاندن چهره خود با جعل عنوان مأمور وارد یک خانه در شرق تهران شدند و با تهدید اعضای خانواده با کلت کمری اقدام به سرقت پول و طلا کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آن‌ها افرادی سابقه دار هستند و در بررسی‌های سیستمی مشخص شد سرقت منازل در محدوده شرق تهران کار این باند است.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهمان را در نقاط مختلف تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم آن‌ها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی متذکر شد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت منزل به صورت مسلحانه و عادی (بدون سلاح گرم) در شرق تهران به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال اعتراف کردند و اموال مسروقه از مخفیگاه آن‌ها نیز کشف شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله جهانگیری فر
۰۱:۵۰ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
آفرین بر حافظان نظم و امنیت واقعا ازخودگذشتگی برای آرامش ماها جای تقدیر و تشکر فراوان دارد این شاالله همیشه در پناه حق تعالی سالم وسربلندبرای کشور عزیزمان باشید.
آخرین اخبار