تجمع معترضان در مقابل خانه‌های اعضای ائتلاف حاکم صهیونیستی

معترضان به اصلاحات قضایی نتانیاهو در چندین شهر در مقابل خانه‌های اعضای ائتلاف حاکم در سرزمین‌های اشغالی فلسطین تظاهرات کردند.

درپی تشدید تظاهرات در سرزمین‌های اشغالی در هفته‌های اخیر در اعتراض به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اشغالگر که به فساد متهم است، خبرنگار شبکه خبری الجزیره گزارش داد معترضان به اصلاحات قضایی نتانیاهو در چندین شهر در مقابل خانه‌های اعضای ائتلاف حاکم تظاهرات کردند.

به گزارش شبکه خبری الجزیره، تظاهرکنندگان جاده اصلی ایالون در تل‌آویو را به عنوان بخشی از اعتراضات علیه اصلاحات نتانیاهو در قانون قضایی مسدود کردند.


بیشتر بخوانید:


این در حالی است که «یولی ادلشتاین» یک قانونگذار حزب لیکود که ریاست کمیته امور خارجه و دفاع کنست را برعهده دارد درخواست وزیر دفاع برای توقف طرح جنجالی نتانیاهو را تکرار و احتمال از بین رفتن اکثریت پارلمانی کابینه را مطرح کرد.

نتانیاهو که متهم به فساد و اختلاس است، تلاش دارد به همراه حزب خود قانونی را به تصویب برساند که برکنار کردن اعضای دولت توسط دستگاه قضایی را دشوار می‌کند. این امر سبب بروز چندین دور تظاهرات شده است. معرضان وعده داده‌اند این هفته تظاهرات به اوج خود می‌رسد و هشدار داده‌اند در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه، اعتراضات «فلج کننده» خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
شما با صهیونیستی چیکار دارین کجا اعتراضات داره
خودمون کم مشکل و بدبختی داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۵ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر اسرايیل
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۰ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
اصل وجود این رژیم دژخیم فساد است حالا شده فساد اندر فساد..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۴ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
چی شد
عربده های مستانه نتانیاهو در کشورهای منطقه و چنگ و دندان نشان دادن شب و روزش برای ادامه تحریمها و نابود کردن ۸۰ میلیون ایرانی
غیر از استان خودمختار تحت سلطه الهام علیفش دیگه به هیچ کشور درست حسابی اجازه ورود نداره
چوب خدا صدا نداره
اگه بخوره دوا نداره
آخرین اخبار