ثبت ۲۰ فوتی و ۳۹۴ مصدوم در جنوب سیستان و بلوچستان از ابتدای ترددهای نوروزی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: همزمان با آغاز سفرهای نوروزی ۲۳۰ حادثه رانندگی در جنوب سیستان و بلوچستان اتفاق افتاده که ۲۰ نفر از هموطنان در صحنه تصادف فوت و ۳۹۴ نفر مصدوم شدند.

صالح الدین بویا  در چابهار اظهارکرد: نیروهای اورژانس در مدت ۱۰ روز گذشته ۲۳٠ ماموریت حوادث ترافیکی انجام داده‌اند که جا دارد از تلاش همه کادر درمان قدردانی شود.

وی بیان کرد: همزمان با طرح نوروزی ۹۱ پایگاه اورژانس شامل ۶۹ پایگاه جاده‌ای، ۲۰ پایگاه شهری و ۲ پایگاه اورژانس هوایی به همراه ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۷٠٠ نیروی عملیاتی در حوزه این دانشگاه فعال و در حال خدمات رسانی هستند.

وی افزود: همچنین هفت ایستگاه سلامت و ۲ ایستگاه سیار اورژانس که در محور ایرانشهر- بزمان تا جنوب سیستان و بلوچستان و سواحل دریای چابهار تا گواتر و زرآباد به مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: فوتی‌های حوادث رانندگی طی این مدت نسبت مدت مشابه سال گذشته در حوزه این دانشگاه ۲٠ درصد افزایش داشته است.

دکتر بویا بیشترین آمار حوادث ترافیکی را در واژگونی اتوبوسی با ۴٠ مصدوم و سه فوتی در محور ایرانشهر - چابهار عنوان کرد.

بر اساس این گزارش، پلیس سرعت، سبقت های غیرمجاز، رعایت نشدن فاصله با خودروی جلو ،خستگی و کاهش هوشیاری را از عمده‌ترین دلایل تصادف‌ها این مدت اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار