کاهش تصادفات در راور

دادستان راور با بیان اینکه برقراری امنیت مهمانان نوروزی در دستور کار دادستانی و پلیس قرار دارد،گفت: تصادفات طی مدت اخیر در راور کاهش یافته است.

مجتبی استوار زاده دادستان عمومی و انقلاب راور با همراهی فرمانده انتظامی این شهرستان در راستای پایش نحوه خدمات رسانی دستگاه‌های ذیربط و برقراری امنیت از محل اسکان مهمانان نوروزی راور بازدید کردند.

 مجتبی استوار زاده هدف از این بازدید را بررسی نحوه خدمات رسانی دستگاه‌های ذیربط به مسافران نوروزی اعلام کرد و اظهار داشت: برقراری امنیت در محل‌های اسکان مهمانان نوروزی باید در دستور کار نیروی انتظامی و ادارت متولی تا پایان تعطیلات نوروزی قرار گیرد.

 این مقام قضایی گفت: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده در روز‌های پایانی سال و همچنین ابتدای سال جدید، خوشبختانه میزان تصادفات در شهرستان کاهش پیدا کرده، به نحوی که تاکنون حادثه‌ منجر به فوت در شهرستان ثبت نشده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور پس از این بازدید از پلیس راه راور - مشهد و پلیس‌های تخصصی نیز بازدید و ضمن تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان و خدا قوت به نیرو‌های مستقر در محل، گزارشی از اقدامات انجام شده در این چند روز دریافت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار