حضور گشت‌های راهداری در نقاط پرحادثه با چراغ‌های گردان

معاون راهداری، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : حضور گشت‌های راهداری در نقاط پرحادثه با چراغ‌های گردان وجود خطر را به کاربران جاده اعلام و در آرام‌سازی ترافیک‌های جاده به شهروندان کمک می‌کند.

علی سلیمی معاون راهداری، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خط‌کشی راه‌ها، آشکارسازی، ایمن‌سازی نقاط پرحادثه، آماده‌سازی راهدارخانه‌ها و اصلاح سیستم‌های روشنایی در طول مسیر‌ها را از جمله اقدامات راهداری در تعطیلات نوروزی امسال عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه خط‌کشی محور‌های پرتردد استان و کریدور گردشگری انجام شده است، گفت: اصلاح قنو جاده، شانه سازی جاده، پاک‌سازی محور‌های استان از نخاله و ضایعات و اصلاح شیب شیروانی از دیگر اقدامات ایمن سازی محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه است.

سلیمی در خصوص نقاط پرحادثه استان کرمانشاه هم عنوان کرد: استقرار گشت‌های راهداری در نقاط پرتصادف برای راهنمایی به کاربران جاده انجام شده و با حضور شبانه روزی در نقاط پرحادثه با چراغ‌های گردان، مشکل را نمایان می‌کنند و همچنین آرام‌سازی ترافیک‌ها رانندگان راهنمایی می‌کنند.

وی با اشاره به حجم بالای تردد در محور‌های مواصلاتی استان خاطرنشان کرد: در مواقع بحران، سیل، حوادث و آب‌گرفتگی ضمن توجه به هشدار‌هایی که توسط دستگاه‌های خدمات رسان داده می‌شود، با سرعت مطمئن و توجه به جلو به رانندگی بپردازند توجه به هشدار‌های هواشناسی نیز از الزامات است.

معاون راهداری کرمانشاه در پایان افزود: اگر رانندگان و مسافران در راه‌ها با مشکل مواجه شدند می‌توانند با تلفن گویای ١۴١ تماس بگیرند، همچنین در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند از طریق این تلفن گویا از وضعیت راه‌ها مطلع شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار