دست و پا زدن مقامات صهیونیست برای خارج کردن این رژیم از بحران

رئیس رژیم صهیونیستی از مقامات این رژیم خواست به منظور خروج از بحران فعلی و شروع مذاکرات یک کارگروه تشکیل دهند.

اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی دوشنبه شب و به دنبال تعویق طرح جنجالی کابینه از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر کنونی،‏‏ یائیر لاپید نخست وزیر پیشین و بنی گانتس، وزیر جنگ پیشین این رژیم خواست که برای شروع مذاکرات یک کارگروه تشکیل دهند.

به گزارش شبکه خبری الجزیره قطر، شبکه پخش رژیم صهیونیستی نیز در این باره گزارش داد که گانتس اعضای کنست را در چارچوب تیم مذاکره کننده برای رفتن به دفتر نخست وزیری تعیین می‌کند.

هرتزوگ ساعاتی پیش نیز گفت که زمان آن فرا رسیده است که یک گفتگوی جدی برای کاهش تنش انجام شود.وی در عین حال از همه طرف‌ها در سرزمین‌های اشغالی خواست که مسؤولیت پذیر باشند.

رئیس رژیم صهیونیستی که بار‌ها نسبت به وقوع جنگ داخلی در سرزمین‌های اشغالی در صورت تصویب طرح جنجالی بی بی موسوم به اصلاح قانون نظام قضایی هشدار داده بود، گفت: ما نیازمند یک توافق حتی الامکان وسیع‌تر هستیم، به همین دلیل از تمام گروه‌ها می‌خواهم که به مسؤولیت خود عمل کنند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی عصر دوشنبه اعلام کرد که رای گیری در مورد اصلاحات قضایی به تعویق خواهد افتاد، اما از آن چشم پوشی نخواهد کرد و حکومت وی شروع جنگ داخلی در اسرائیل را نخواهد پذیرفت.

به دنبال اعلام توقف موقت طرح اصلاح نظام قضایی که در سرزمین‌های اشغالی به کودتای "نتانیاهو و کابینه آن" شهرت یافته است بسیاری از سران رژیم صهیونیستی نسبت به لغو کامل این طرح جنجالی ابراز تردید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار