۹ ایستگاه هواشناسی خراسان رضوی بارش باران را به ثبت رسانده اند

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روز گذشته از میان ۱۸ ایستگاه فعال هواشناسی استان، ۹ ایستگاه بارش باران را به ثبت رسانده اند.

آذر رضایی پور گفت: این بارش ها بیشتر در نواحی شمالی خراسان رضوی بوده است که در میان ایستگاه ها، شهرستان های بجستان و کاشمر به ترتیب با ۱۵.۵ و ۱۲.۹ میلیمتر بیشتر بارش ها را داشته اند.

وی ادامه داد: خراسان رضوی همچنان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار دارد و بارندگی ها در نقاط مختلف ادامه خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش های رگباری و پراکنده نیز امروز در برخی از نقاط مشهد باریدن خواهد گرفت اما در مجموع بارش ها در این کلانشهر اندک است.

رضایی پور افزود: فعالیت این سامانه تا روز چهارشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت و علاوه بر شدت وزش باد در نواحی شمالی، موجب کاهش دما در بیشتر نقاط استان نیز خواهد شد.

وی اضافه کرد: طی شبانه روز گذشته، شهرستان های کوهسرخ و سرخس به ترتیب با هفت و ۳۳ درجه سلسیوس سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۳ تا ۲۵ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای کنونی مشهد ۱۹ درجه سلسیوس است و امروز نیز پیش بینی می شود نوسانات دمایی ۱۰ تا ۲۱ درجه را تجربه کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار