در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

بیشترین و کمترین تصادفات نوروزی مربوط به کدام استانهاست؟

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: کمترین وقوع تصادفات در جاده‌های استان‌های چهارمحال و بختیاری، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان بوده است.

سرهنگ شیرانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: بیشترین وقوع تصادفات فوتی در جاده‌های استان‌های خراسان رضوی، فارس، کرمان، اصفهان، سیستان و بلوچستان و سمنان بوده است.

وی گفت: کمترین وقوع در جاده‌های استان‌های چهارمحال بختیاری، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان بوده است.

سرهنگ شیرانی یادآور شد: بشترین علت وقوع حوادث عدم توجه به جلو، انحراف و تجاوز به چپ ناشی از عجله و شتاب در رانندگی برای سبقت غیرمجاز که منجر به شدیدترین و پرتلفات‌ترین حوادث شده است. عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی و اصرار رانندگان به استنرار رانندگی بدون استراحت و توقف شکل گرفته. سرعت غیر مجاز هم از عوامل اصلی شکل گیری حوادث دو روز اخی دهر بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۰۹ فروردين ۱۴۰۲
خدای باعث بانی این جاده های بی کیفیت ، این ماشینهای به درد نخور ، که باعث میشه جوان مردم فوت کنه، نابود کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
اصلی نگفتی خودت که با سرعت جنون آمیز رانندگی می کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
امار کشته ها جاده ای ۵۰ سال گذشته بدید با جنگ تحمیلی مقایسه کنیم ببینیم کدوم بیشتر کشته داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
ما وقتی در رانندگی احتیاط نمیکنیم جادها را اصولی درست نمیکنیم داخل قیر آسفالت نفت مازوت میزنند ومهندسان جاده های ما جای که میشه گردنه را برید ولی آن را چرخ میزنند ماشینهای محکم هم نداریم تردد هم زیاد انتطار داریم تصادف نکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
وقتی جاده دوطرفه است پشت سر ماشین کندرو بلغزه یکی میره تو سبقت وقتی اتوبان عریض نیست همینطور پس علت نبود جاده است نه سبقت غیر مجاز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
تصادف علت های زیادی داره. یکی از اون علتها جاده است .متاسفانه عدم فرهنگ درست رانندگی در بین رانندگان باعث تلفات و تصادفات جاده ای هست .در همین خبر به وضوح مشخصه اگر رانندگان رعایت سرعت و فاصله و رانندگی نکردن هنگام خستگی و خواب آلودگی را بکنند تصادفات تا حد زیادی کم میشه .
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۸:۵۴ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
سلام به شما القاء شده که مردگان مقصرند . درصورتیکه مدیران ارشد نظام مقصر اصلی تصادفات هستند . دلایل 1 - عدم توسعه ریلی ارزان ، 2- عدم ایمنی خودرو های داخلی ( آمار اعلام کنید چند درصد تصادفات مربوط به خودرو های گرانقیمت خارجی مثل : پرادو ، بنز ، بی ام و . و ... است؟ علت خستگی راننده با خودرو چیست ؟ لذا شما رباط نباشید و سخن خاطیان را تایید کنید . مافیای خودرو ساز مقصر دیگرند . جاده های غیر استاندارد و عدم روشنایی در جاده ها و... لذا مردگان مقصر نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
متاسفانه ما فارسیها در کارهای مثبت همیشه آخر و در کارهای منفی اولیم . مثلا ما در ورزش و در هیچ رشته ورزشی در سطوح بالا نیستیم . کرمان و خوزستان ۳ تیم لیگ برتری دارند ولی ما یک تیم در دسته یک . والیبال و بسکتبال و فوتسال و ...که اصلا حضور سطح پایین هم نداریم . اما در تصادفات و جرم و اعتیاد و کشف مواد مخدر در مقامهای اول تا سوم کشور بوده ایم .
خود تحقیر نیستم اما واقعیت را باید گفت . این معضلات برمیگرده به مدیریت های ضعیف در مسئولیتهای استانی . حتی نمایندگان ما در مجلس شورای اسلامی هم فعال نیستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
جاده‌های استان کرمان را از آمار ها خارج کنید و یا به نوعی رتبه بندی کنید که در استان کرمان حتی خیابانهای شهر ها و جادهای داخل استانی کرمان هم شما هیچ استاندارد و یا حداقل‌های لازم یک جاده ویا خیابان را نمی‌بینید برای نمونه شما در هر نقطه از استان کرمان اگر فقط وفقط صدمتر جاده آسفالت و بدون چاله وکانال و اگر واقعاً صاف پیدا کرده و مطمئن باشید که استان کرمان است را هرگز نخواهید دیدید اونم منظور از چاله وکانال نه آن چیزی که شما در تهران و یا دیگر شهرها می‌بینید واقعاً در حد چاله ها و جادهای زمان قدیم که ساخت فیلم قدیمی کارگردان‌ها دنبال آن میگردند در کرمان تا دلتان بخواهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
کلا تو کل کشور بجز پایتخت و مشهد تبریز اصفهان ۱۰۰ متر جاده صاف پشت سر هم نمیتونی پیدا کنی .بیا اهواز فکر میکنی رفتی آفریقا انگار به این شهر برق نمیرسه که شب اینقدر تاریکه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
جاده‌های استان کرمان را از آمارها خارج کنید و یا به نوعی رتبه بندی کنید که در استان کرمان حتی خیابانهای شهر ها و جاده های داخل استانی کرمان هم شما هیچ استاندارد و یا حداقل‌های لازم یک جاده ویا خیابان را نمی‌بینید برای نمونه شما در هر نقطه از استان کرمان اگر فقط وفقط صدمتر جاده آسفالت و بدون چاله وکانال و اگر واقعاً صاف پیدا کرده و مطمئن باشید که استان کرمان است را هرگز نخواهید دیدید اونم منظور از چاله وکانال نه آن چیزی که شما در تهران و یا دیگر شهرها می‌بینید واقعاً در حدچاله ها و جادهای زمان قدیم که ساخت فیلم قدیمی کارگردان‌ها دنبال آن میگردند در کرمان تا دلتان بخواهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
اینو میزنید همه فکر میکنن چقدر جاده های این استان ها خوبه نه بابا از بس بده راننده ها آروم رانندگی میکنند تصادف کمتره. واقعا واقعا میگم به جاده های استان های جنوبی که توریست پذیر هستند برسید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
هرمزگان جاده داره؟ فارس جاده داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
سلام ،
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
بسم الله الرحمن الرحیم ،

مو دارد ،
نترس مشخص نیست ،


پیمان اشراقی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
اشراقی خودتم میدونی چی میگی .جای اینکه بی علم در هر کاری دخالت میکنی سطح سوادت رو بالا ببر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
اشراقی آمد عید مبارک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
ولش کن بابا این مشکل روانی داره به مغزش فشار اومده
آخرین اخبار