در سال گذشته صورت گرفت؛

جابجایی بیش از دو میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر در استان همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از جابجایی دو میلیون و ۸۵۴ هزار و ۴۰۰ مسافر از مبدأ این استان در سال گذشته خبر داد.

صفر صادقی راد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان اظهار کرد: در سال گذشته بیش از دو میلیون و هشت صد و پنجاه و چهار هزار و چهار صد مسافر درون و برون استانی از طریق سیصد و چهل و هشت هزار و پانصد سفر توسط ناوگان اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه در سطح استان به مقاصد درون و برون استانی انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه رسیدگی به شکایات حمل و نقل مسافر استان اقدامات خوبی انجام شده ، از جمله درج QR-CODE بر روی بلیت که مسافرین می‌توانند با اسکن کد مربوطه به سامانه ۱۴۱ متصل و شکایات خود را ثبت نمایند.

صادقی راد همچنین اضافه کرد: در حال حاضر بسیاری از خدمات به مسافران اعم از فروش بلیت در بستر وب و غیر حضوری به آنها ارائه می‌گردد.

این مسئول افزود: نظارت مستمر بر ناوگان حمل و نقل عمومی را یکی از وظایف مهم اداره کل برشمرد و گفت: به منظور ارتقا ایمنی تردد و کاهش تصادفات جاده‌ای، طرح تشدید کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی با همکاری پلیس راه استان به طور مستمر در حال اجراست.

صادقی راد همچنین به فعالیت ۲ هزار و ۱۶۲ راننده اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه در استان اشاره و تصریح کرد: همه این رانندگان دارای کارت هوشمند بوده و تمامی دوره‌های تخصصی و حرفه‌ای را گذرانده‌اند.

وی در پایان افزود: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود را از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافرین شهری از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و در صورت لزوم در کمیسیون‌های مربوط به تخلف شرکت، رانندگان یا مالک وسیله نقلیه رسیدگی گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.