انعقاد تفاهم‌نامه دانشکده کشاورزی تهران با شورای توسعه مکران

آیین انعقاد تفاهم نامه دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران با شورای توسعه مکران که باحضور دبیر اجرایی شورای توسعه مکران و استاندار البرز در سالن شورای مرکزی دانشکدگان مستقر در کرج برگزار شد.

سردار دهقان گفت: هدف ما استفاده از ظرفیت های پردیس کشاورزی دانشگاه تهران برای توسعه سواحل مکران است.

او ادامه داد: ما در کشور ظرفیت هایی داریم که در برخی بسیار بیشتر از نیاز ماست اما متاسفانه در بسیاری از این موارد از این ظرفیت ها به درستی و تمام و کمال استفاده نمی کنیم.

دبیر شورای توسعه سواحل مکران گفت: سواحل مکران محدوده گسترده ای از سواحل و بنادر و بنادر اقیانوسی در جنوب کشور است که ظرفیت های مختلفی برای توسعه دارد.

سردار دهقان گفت: ما در کشور بیش از ۵هزار کیلومتر سواحل دریایی داریم که از این ظرفیت می توان در زمینه توسعه حمل و نقل، تولید و کشاورزی استفاده کرد.

او افزود:  سواحل مکران گنج پنهان کشور ماست اما باید برای بهره برداری از این گنج بزرگ از کمک سایر استان ها و ظرفیت های آن ها استفاده کرد.

سردار دهقان گفت: خوشبختانه البرز ظرفیت های گسترده ای در زمینه های تولیدی، کشاورزی، اقتصادی و دانش بنیان دارد که با شناسایی موارد مورد مکران می توان از این ظرفیت برای توسعه همکاری های دو طرفه استفاده کرد.

دبیر شورای توسعه سواحل مکران گفت: باید از علم نوین موجود در کشور برای توسعه ظرفیت ها و رفع کمبودها استفاده کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.