مناطق عملیاتی قصرشیرین پذیرای بیش از ۲۲ هزار نفر از کاروان‌های راهیان نور

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت : مناطق عملیاتی این شهرستان از ابتدای تعطیلات نوروز امسال تا پایان روز هفتم فروردین جاری پذیرای بیش از ۲۲ هزار نفر از کاروان‌های راهیان نور بوده است.

محمد حیدری سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت : روزانه بیش از سه هزار نفر از کاروان‌های راهیان نور به صورت کاروانی و انفرادی از مناطق عملیاتی و یادمان شهید بهشتی در این شهرستان دیدن می‌کنند.

وی اظهار کرد: جبهه شهید بهشتی، نمایشگاه جلوه‌های ایثار، رزمگاه شهدا، مسجد مهدیه، نقطه صفر مرزی خسروی، مناطق سومار، نفت شهر و گیسکه، بوستان بسیج، بیمارستان مخروبه قصرشیرین و محور‌های عملیاتی از جمله مناطقی است که راهیان نور در قصرشیرین از آن‌ها بازدید می‌کنند.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: ظرفیت اسکان روزانه برای ۵۰۰ نفر در قصرشیرین در قالب کاروانی وجود دارد و علاوه بر این مساجد نیز پذیرای حضور راهیان نوری است که وارد شهرستان می‌شوند.

حیدری ادامه داد: با اقداماتی که ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین انجام داده راویان جبهه و جنگ در مناطق عملیاتی شهرستان و یادمان شهید بهشتی قصرشیرین حضور دارند و این افراد به بیان خاطرات سال‌های جبهه و جنگ برای بازدید کنندگان می‌پردازند آن‌ها را با رشادت‌های شهدا و فرهنگ جبهه و شهادت آشنا می‌کنند.

وی گفت: امروز دشمن درصدد تخریب اعتقادات و باور‌های دینی و از بین بردن خودباوری جوانان ایران اسلامی است از این رو راهیان نور به عنوان سفیران فرهنگ ایثار و شهادت سدی محکم برای مقابله با توطئه‌های دشمن هستند که به ترویج آرمان‌های والای شهدا می‌پردازند.

وی افزود: راهیان نور و حضور در رزمگاه شهدا الگو‌های موفقی را برای معرفی به جوانان و نوجوانان معرفی می‌کند که نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان این مرز و بوم را به بهترین شکل ممکن خنثی می‌کند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار