طرح‌های محرومیت زدایی و توسعه کشاورزی آبیک در بازه سه ساله برنامه ریزی می‌شود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک گفت: طرح‌های محرومیت زدایی و توسعه منطقه این شهرستان در حوزه کشاورزی با همکاری سایر دستگاه‌ها برای بازه زمانی سه ساله برنامه ریزی می‌شود.

محسن خیر خواه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک در نشست هماهنگی محرومیت زدایی و پیشرفت منطقه‌ای واقع در سالن جلسات فرمانداری آبیک: تمامی طرح‌های محرومیت زدایی و توسعه منطقه این شهرستان در حوزه کشاورزی با همکاری سایر دستگاه‌ها برای بازه زمانی سه ساله برنامه ریزی می‌شود.

وی افزود: موضوعاتی مثل احیاء دشت‌ها، آبخیزداری، درختکاری، احداث استخر‌های کشاورزی، بهسازی قنوات و ... با برنامه ریزی ۳ ساله تعریف و اجرا خواهد شد و اعتبار این پروژه‌ها از محل اعتبارات ملی و استانی تامین می‌شود.

 خیر خواه اضافه کرد: موضوعات دیگری نیز تحت عنوان احداث و بهسازی راه‌های روستایی، آبرسانی آب شرب روستایی، احداث مسکن محرومین و ... نیز بر اساس اولویت باید از سوی دستگاه‌های متولی برنامه‌ریزی شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک گفت: تعیین اولویت بندی طرح‌های محرومیت زدایی و توسعه منطقه‌ای در شهرستان آبیک ضروری است.

وی افزود: موضوع محرومیت زدایی و پیشرفت منطقه‌ای بر اساس تفاهم نامه‌ای بین استانداری و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در دستور کار قرار دارد و قرار شده که تمامی اقدامات بر اساس اولویت‌‎ها صورت پذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار