افزایش ۴۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: امسال ۴۰ درصد مستمری مددجویان کمیته امداد استان افزایش پیدا کرده است.

 سیدمهدی عبادی  در نشست خبری با اصحاب رسانه   با اشاره به اینکه امسال ۴۰ درصد مستمری افزایش پیدا کرده است. بیان کرد: در حال حاضر ۵ هزار و ۵۸۰ مددجو تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و ۲۶۵ نفر نیز بازنشسته شده و از تامین اجتماعی، مستمری دریافت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان افزود: مجموع مستمری پرداخت شده در سال ۱۴۰۱، مبلغ یک هزار و ۹۳۰ میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: طی سال گذشته، ۹ هزار و ۲۱۱ سری جهیزیه در سطح استان توزیع شد که ارزش هر سری ۲۴ میلیون تومان بوده است.

عبادی گفت: سال گذشته، هیچ مددجویی پشت نوبت جهیزیه نداشتیم، در سال گذشته مبلغ ۱۱۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شد و ۷ هزار و ۷۰۰ نفر از این خدمت بهره بردند.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان افزود: در سال گذشته، بیش از ۲۰ هزار طرح در سطح استان اجرا و ۲۴ هزار و ۸۰۶ فرصت شغلی ایجاد شد.

این مسؤول ادامه داد: سال گذشته ۱۰۸۱ مورد تعمیرات و ۲۶۸ هزار و ۱۷۸ مترمربع احداث مسکن داشته‌ایم، همچنین سال گذشته دو هزار دانش‌آموز کنکوری و پشت کنکوری از خدمات آموزشی موسسات بهره‌مند شدند.

وی گفت: سال گذشته ۳۵۰ نفر پذیرفته شده در دانشگاه فرهنگیان داشتیم و هشت نفر نیز در رشته‌های پزشکی پذیرفته شدند، در سال ۱۴۰۱ سه هزار دستگاه تبلت بین دانش‌آموزان توزیع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار