لزوم ساماندهی بازارچه‌های آرامگاه باباطاهر

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: بازارچه‌های صنایع دستی کنار آرامگاه باباطاهر با هماهنگی میراث فرهنگی و شهرداری ساماندهی شوند.

اسدالله ربانی‌مهر در بازدید از آرامگاه باباطاهر و گفتگو با مسافران نوروزی در این مکان تاریخی گفت: آرامگاه باباطاهر یکی از مکان‌های پرتردد گردشگری همدان در ایام مختلف سال بوده و لازم است بازارچه‌های صنایع دستی کنار آرامگاه باباطاهر با هماهنگی میراث فرهنگی و شهرداری ساماندهی شوند.

او افزود: صنایع دستی همدان در سطح ملی و بین المللی دارای نام و نشان است که علاوه بر اشتغالزایی، نمادی از فرهنگ و تمدن کهن شهر همدان است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و به گردشگران عرضه شود.ب

ه نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، ربانی‌مهر ادامه داد: تور‌های همدانگردی امسال به عنوان کار خوب و ابتکاری در جهت معرفی جاذبه‌های گردشگری و همچنین ثبت جهانی تپه‌های هگمتانه بود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان خاطرنشان کرد: با وجود سردی هوا و ماه رمضان استقبال مسافران نوروزی از شهر همدان چشمگیر بود.

او یادآور شد: مسافران نوروزی از حضور در همدان برای دیدن این همه آثار تاریخی و خدمات دستگاه‌های خدمت‌رسان اظهار رضایت داشتند که باید برای تعطیلات عید فطر و فصل تابستان برنامه ریزی ویژه‌ای برای گردشگری انجام شود.

منبع:ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.