انهدام باند ۳ نفره سارقان مسلح در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند ۳ نفره سارقان سرقت‌های مسلح و به عنف توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان با ۲۲ فقره سرقت خبر داد.

سردار  دوستعلی جلیلیان گفت: در ادامه طرح تشدید مقابله با سرقت و دستگیری سارقان سابقه دار با تلاش بی وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی و رصد اطلاعاتی سارقان سابقه دار، موفق به کشف سرنخ‌هایی از باند ۳ نفره سارقان سرقت‌های مسلح و به عنف در سطح شهرستان زاهدان شدند و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با جمع بندی یافته‌های پلیسی و شناسایی هویت و محل اختفای سارقان با تشکیل تیم‌های عملیاتی اقدام به تعقیب و مراقبت شبانه روزی در چند عملیات غافلگیرانه و ضربتی پلیس ۳ نفر از سارقان سابقه دار در یکی از محلات زاهدان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سردار جلیلیان با اشاره به اعتراف سارقان به ۲۲ فقره سرقت مسلحانه تصریح کرد: با تلاش‌های انجام شده یک دستگاه خودروی مسروقه پژو پارس، یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه موتو سیکلت که دارای سابقه سرقت مسلحانه در اسفند ماه ۱۴۰۱ بود از متهمان کشف و توقیف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده خاطر نشان کرد؛ متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار