دستبند پلیس بر دستان سارق مسلح در چابهار

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری سارق مسلح تلفن همراه با ۱۴ فقره سرقت در شهرستان چابهارخبر داد.

  سردار  دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در پي وقوع یک فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه در سطح حوزه استحفاظی شهرستان چابهار، موضوع دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

 وی افزود: در اين راستا با کار شبانه روزي و اقدامات فني صورت گرفته توسط پلیس آگاهی شهرستان چابهار در نهايت محل اختفاي یکی از سارقان شناسايي و متهم طي يک عمليات غافلگيرانه و ضربتی در مخفيگاهش دستگير شد.

  این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: متهم که پس از انتقال به پلیس آگاهی و روبه رو شدن با ادله پلیس چاره ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشت و در تحقیقات تکمیلی به 14 فقره سرقت تلفن همراه در سطح شهرستان با همکاری همدستان خود اقرار کرد.

 سردار جلیلیان خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و تلاش پلیس برای دستگیری همدستان متواری شده این سارق ادامه دارد.

  وی در پایان ضمن تاکید به تلاش پلیس برای دستگیری متهمان دیگر این پرونده از شهروندان خواست تردد با رعایت حفظ هوشیاری انجام پذیرد و در صورت مشاهده هرگونه فعاليت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طريق سامانه 110 اعلام تا نسبت به دستگيری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار