ایجاد ۵۰۰ فرصت شغلی جدید در اسدآباد

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در بازه یک سال و نیم گذشته ۵۰۰ فرصت شغلی جدید برای جوانان این شهرستان ایجاد شد.

کیومرث سرمدی‌واله افزود: مردم حق دارند این تحول را احساس نکنند چراکه با وجود بیش از ۳ هزار جوان بیکار در شهرستان اسدآباد تحقق ۵۰۰ شغل برای جوانان شهرستان نمودی ندارد.

او با بیان اینکه اگرچه تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم، اما از سه سال پیش ۳۵ تا ۴۰ روستای شهرستان اسدآباد آبادتر شده است، افزود: گردنه پرخطر اسدآباد سالیانه دارای ۳۰ کشته و ۱۰۰ معلول بود که خوشبختانه با اقدامات انجام شده امروز شاهد حذف این حوادث تلخ در گردنه هستیم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به ساخت بیمارستان دوم شهرستان اسدآباد تصریح کرد: بیمارستان موقوفه مرحوم بکایی به عنوان یکی از بیمارستان‌های مخروبه از چند سال پیش از حیز انتفاع خارج شده بود که در اواخر سال گذشته ساخت این بیمارستان آغاز شده و در آینده نه چندان دور مردم شهرستان از خدمات این بیمارستان بهره‌مند خواهند شد.
سرمدی‌واله از اختصاص ۵ میلیارد اعتبار از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای بنای یادبود سیدجمال خبر داد و گفت: کل اعتبار تخصیص یافته از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای مراکز فرهنگی سطح استان همدان شش میلیارد تومان بوده که پنج میلیارد آن به بنای یادبود سیدجمال اختصاص یافته و در آینده نزدیک شاهد آبادانی و بازسازی محوطه بنای یادبود خواهیم بود.

او در رابطه با طرح ۱۵ ساله کنارگذر اسدآباد هم گفت: این طرح ملی ۱۵ ساله اسدآباد زیربار ترافیک رفته است و مشکلاتی که آنجا وجود دارد از جمله ساخت پل روگذر که در برنامه حذف شده بود، هم اکنون عملیات عمرانی آن آغاز شده و از جمله کار‌هایی است که باید به آن توجه شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به طرح‌های نیمه تمام و معطل مانده اداره ورزش و جوانان اسدآباد بیان کرد: طرح استخر شنای مجموعه آزادی و استادیوم ورزشی بزرگ شهرستان در آستانه تکمیل و بهره برداری بوده و کاشت چمن استاندارد و اصلاح موارد مربوط به استادیوم در دست اقدام است.

سرمدی‌واله افزود: به منظور حمایت از ورزش در سطح روستا‌ها به دنبال ده‌گردشی‌هایی که داشتیم، روستای چنارسفلی به عنوان یکی از روستا‌های بزرگ با داشتن جوانان مستعد در زمینه ورزش به لحاظ زیرساخت در امور ورزش دارای مشکلاتی بود که در همین رابطه از محل اختیارات و اعتبارات نماینده ۱.۵ میلیارد تومان به سالن ورزشی این روستا اختصاص داده شده که در کنار تخصیص‌های دیگر در سال جاری شاهد افتتاح این پروژه ورزشی روستایی شهرستان خواهیم بود.

او گفت: در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور مسائل و مشکلات عمده شهرستان در زمینه‌های مختلف از جمله ضعف در زیرساخت‌های گوناگون از جمله صنعتی و اشتغال را یادآوری کردیم، به ویژه که در این نامه به جوانان بیکار و استعداد آن‌ها و نبود زیرساخت اشتغال شهرستان اشاره و توجه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.