فیروزی:

۳۶ محفل قرآنی در کتابخانه‌های عمومی فارس برگزار می‌شود

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس از برگزاری ۳۶ محفل قرآنی همزمان با ایام ماه مبارک رمضان در این مراکز در سطح استان خبر داد.

محمدحسین فیروزی از برنامه‌ریزی کتابخانه‌های عمومی فارس برای ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: محافل قرآن و عترت کتابخانه‌های عمومی فارس با برنامه‌ریزی‌های گسترده به استقبال ماه رمضان رفته‌اند.

او گفت: امسال، دومین سال متمادی است که سعادت داریم ماه رمضان را با همراهی محافل قرآن و عترت سپری کنیم. در حال حاضر ۳۶ محفل قرآن و عترت در کتابخانه‌های عمومی استان فارس فعال است.

فیروزی با اشاره به برنامه‌ریزی گسترده محافل برای گرامیداشت ماه رمضان، یادآور شد: برگزاری جلسات روخوانی، قرائت، تفسیر و آموزش قرآن کریم در قالب محفل قرآن و عترت در کتابخانه‌های استان انجام می‌شود.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس در ادامه با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای گرامیداشت ماه مبارک رمضان در این مراکز انجام شده است، گفت: تمامی کتابخانه‌های عمومی استان در ایام ماه مبارک، میزبان ویژه برنامه‌های فرهنگی و ترویجی با موضوع ماه رمضان خواهند بود.

فیروزی گفت: همچنین در سطح استانی، برنامه ضیافت مطهر در ماه مبارک رمضان برگزار شد که در این برنامه هفت کتاب از آثار شهید مطهری با تدریس محمدرستم‌پور، مدیرکل پژوهش ایرنا و استاد حوزه و دانشگاه نقد و بررسی شده است.

او همچنین گفت: ویژه برنامه ملی بهار در بهار نهاد نیز در اولین روز از ماه مبارک رمضان با همکاری کتابخانه عمومی قائمیه لامرد برگزار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار