هشت دربی بزرگ در پنج روز، توفان فوتبال دنیا!

از روز آینده دیدار‌های بسیار مهمی در سراسر دنیا برگزار خواهد شد که چشم علاقمندان به فوتبال را معطوف خود می‌کند.

پس از پشت سر گذاشتن روز‌های فیفادی و پیش از ورود به بازی‌های حساس مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، حالا چشم اهالی فوتبال به مسابقات حساس تیم‌های باشگاهی در کشور‌های مختلف دوخته شده است و در آخرین ساعات امروز (چهارم آپریل) دو تیم اینترمیلان و یوونتوس در دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه تورین به مصاف هم می‌روند.

۲۴ ساعت پس از دربی ایتالیا علاقمندان می‌توانند به تماشای دیدار حساس دیگری بنشینند و مصاف بارسلونا و رئال مادرید را در نیمه نهایی کوپا دل ری به تماشا بنشینند. فاینورد و آژاکس دیگر دربی مهمی است که فوتبال اروپا در روز پنجم آپریل تجربه خواهد کرد؛ جایی که علیرضا جهانبخش نیز به عنوان یکی از ستاره‌های فاینورد در آن بازی خواهد کرد.

هفتم و هشتم آپریل هم دو دربی تماشایی برای فوتبالی‌ها به ارمغان خواهند آورد؛ در روز هفتم آپریل ابتدا تیم فوتبال پورتو و بنفیکا در نبردی کلاسیک در پرتغال به مصاف هم می‌روند و در روز هشتم آپریل هم گلاسک رنجرز و سلتیک در یکی از قدیمی‌ترین و رقابتی‌ترین مسابقات فوتبال با هم دیدار می‌کنند.

دربی‌های داغ و هیجان انگیز ادامه خواهد داشت و عاشقان فوتبال می‌توانند روز نهم آپریل مصاف نیولز اولد بویز و روزاریو سنترال آرژانتین را به تماشا بنشینند. دو دربی جذاب دیگر هم به فلومیننزه و فلامینگو در برزیل و پانیتایکوس و المپیاکوس در یونان اختصاص خواهد داشت تا طی پنج روز هواداران فوتبال از تماشای ۸ دربی جذاب و نفس‌گیر لذت ببرند.

هشت دربی بزرگ در پنج روز، توفان فوتبال دنیا!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار