بر صحنه تئاتر مشهد چه می‌گذرد؟

دو نمایش بر صحنه تئاتر مشهد در حال اجرا بوده و یک نمایش جدید در روز‌های آینده به روی صحنه خواهد آمد.

نمایش "آن روز موعود" به نویسندگی سپهر ملاحسینی و طراحی و کارگردانی ایمان لقمانی هرشب از ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه انوشیروان ارجمند، واقع در خیابان صارمی، حد فاصل میدان حافظ و صارمی ۵۰ به اجرا می‌رود.

نمایش کمدی اهمیت ارنست بودن نیز که به نویسندگی اسکاروایلد و کارگردانی عباس جانفدا و امیر زارع از پنجشنبه، ۹ اسفند ماه به روی صحنه رفته، هر شب از ساعت ۲۰ به مدت ۱۳۰ دقیقه در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد به اجرا می‌پردازد.

در خلاصه این نمایش آمده است: ارنست ورتینگ و الجرنان مانکرف ۲ جوان اشراف‌زاده هستند که با هم رفاقت نزدیک و دیرینه‌ای دارند، اما هر ۲ با دروغی زندگی می‌کنند که اعتبار و آبرویشان را بین جوانان هم‌طبقه‌شان حفظ می‌کند. زمانی که دست‌شان برای هم رو می‌شود، زندگی‌شان دستخوش تغییرات و مشکلاتی می‌شود که حتی ساده‌ترین روابط زندگی‌شان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و حقایق ناشنیده‌ای را برای‌شان آشکار می‌کند.مجری طرح این نمایش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده است. 

پس از پایان اجرا‌های نمایش اهمیت ارنست بودن نیز، نمایش سیاه کژدم به نویسندگی نصرالله قادری، کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمود راعی‌هدایت  به روی صحنه خواهد رفت.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار