عدم کنترل خشم این بار درسیرجان ؛

تصادف ساده منجر به قتل شد

دادستان عمومی سیرجان گفت: وقوع تصادف بین دو خودرو و دعوای بین راننده ها منجر به قتل شد.

مجتبی قدیمی گفت: در پی وقوع یک فقره تصادف رانندگی بین دو دستگاه سواری تویوتا و پژو پارس در محور سیرجان نجف شهر (روبروی دانشگاه صنعتی) که منجر به نزاع بین طرفین می شود.

او افزود: در ادامه همان نزاع، تعداد بیشتری از اقوام و آشنایان این دو فرد  وارد نزاع و درگیری شده و مرد جوانی (۳۸ ساله) که با چاقو زخمی شده بود به بیمارستان منتقل می‌ شود که متاسفانه فرد مصدوم به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد.

دادستان سیرجان گفت: با توجه به حساسیت موضوع پرونده‌ای جنایی در این خصوص تشکیل و بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی، دستورات لازم جهت شناسایی و دستگیری متهمین به مرجع انتظامی صادر شد.

او افزود:کارآگاهان دامنه تحقیقات خود را برای دستگیری متهمین گسترش دادند تا اینکه با گذشت کمتر از ۱۲ ساعت از ماجرا در حالی‌که ضارب همچنان فراری بود،  متهم را در خانه‌ای واقع در خیابان ابوریحان شناسایی و دستگیر کنند.

دادستان عمومی و انقلاب سیرجان با اشاره به اینکه متهمین هم اکنون در بازداشت به سر می‌برند، تصریح کرد: جوانان باید از هرگونه بحث و جدل و نزاع پرهیز کنند که شاید با یک اشتباه در پی یک خشم آنی اتفاقی رخ دهد که تا سال‌های سال نتوان تبعات آن را جبران کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.