فرماندار مهاباد:

استقرار دستگاه‌های خدمات رسان در شهر خلیفان ضروری است

فرماندار ویژه مهاباد گفت: استقرار دستگاه‌های اجرایی و یا نمایندگی آن‌ها برای بررسی و پیگیری مطالبات شهروندان این منطقه ضروری است.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه امکان تردد و رفت آمد برای شهروندان به شهر مهاباد هزینه بردار و زمان بر است، گفت: استقرار نمایندگان ادارات مختلف بویژه خدمات رسان و مرتبط شامل شرکت‌های برق و گاز، بنیاد مسکن، جهادکشاورزی، منابع طبیعی و راهداری ضروری بوده و در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: ساختمان بخشداری نیز برای استقرار این دستگاه‌ها به صورت موقت پیش بینی شده و تلاش می‌کنیم از طریق اداره کل دستگاه‌ها، ساختمان جداگانه برای آنان نیز احداث شود.

عباسی ادامه داد: هم اکنون اداره جهادکشاورزی و منابع طبیعی دارای ساختمان جداگانه در بخش خلیفان هستند که تنها باید نسبت به بازسازی و تعمیر آن‌ها اقدام کنند.

فرماندار ویژه مهاباد تاکید کرد: ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای با شیب ملایم و به مرور زمان در شهر خلیفان در دست اقدام است و این موضوع در کمیته برنامه ریزی شهرستان مهاباد در دستور کار قرار دارد.

عباسی با بیان اینکه عدالت در توسعه یکی از اولویت‌ها و سیاست‌های کاری در این شهرستان است، افزود: راه اندازی درمانگاه شبانه روزی یکی دیگر از مطالبات به حق مردم این منطقه است که تلاش می‌کنیم در آینده نزدیک این امکانات برای شهروندان فراهم شود.

وی یادآور شد: تامین آب شرب پایدار از محل سد مهاباد در قالب طرح ۱۴۱ روستا نیز به رغم منابع محدود دولت در دستور کار قرار دارد تا مشکل آب شرب پایدار این منطقه نیز برطرف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.