رونق اقتصادی با تقویت بخش خصوصی

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: با تقویت بخش خصوصی شاهد رونق اقتصادی و تولیدی خواهیم بود.

حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم شهرستان های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی از توسعه فرودگاه به عنوان یک عامل زیرساختی برای دسترسی بهتر و سریع‌تر به مرکز کشور در تمام اوقات شبانه روز یاد کرد و گفت: این اقدام تسهیل‌گر رفت و آمد اقشار مختلف به ویژه سرمایه‌گذاران، صاحبان صنایع، پزشکان، اساتید، محصلان و گردشگران است.

او افزود: پس از حادثه تلخ قطار مشهد - یزد در خرداد ۱۴۰۱ با پیگیری‌های فراوان، باند فرودگاه شهدای طبس به ارزش بیش از ۴۰ میلیارد تومان تامین روشنایی شد.

حجت الاسلام نصیرایی از تخصیص اتوبوس آمبولانس مجهز به اورژانس طبس به ارزش حدود ۷ میلیارد تومان خبر داد و گفت: تحویل دکل سیار تقویت آنتن تلفن همراه به اداره مخابرات طبس به ارزش ۸ میلیارد تومان نیز انجام شده است.


بیشتر بخوانید


نماینده مردم شهرستان های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید هر چه بیشتر اقتصاد و تولید را به سمت بخش خصوصی و مردمی ببریم، اظهار کرد: تقویت بخش خصوصی رونق اقتصاد و تولید را در بردارد.

او به شعار سال اشاره کرد و افزود: بر اساس منویات مقام معظم رهبری و شعار سال امسال بحث مهار تورم و افزایش تولید به عنوان یک اولویت مطرح شده است.

حجت الاسلام نصیرایی ادامه داد: بخشی از این ضعف‌ها و ایراداتی که در بخش تورم با آن مواجه هستیم، محصول بعضی ساز و کار‌های غلط مسئولان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار