سهم مشهد در سامانه رصد اشتغال ثبت بیش از ۳۸ هزار شغل ایجادی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: هم اکنون در سامانه رصد اشتغال ۳۸ هزار و ۴۷۸ اشتغال ایجادی ثبت شده است که بیش از ۹۰ درصد پیشرفت را در مشهد نشان می‌دهد.

 محمد امین بابایی  در اولین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان مشهد افزود: با توجه به تعهد اشتغال، دستگاه‌ها تا پایان فروردین ماه فرصت دارند تا از تمام ظرفیت و توان خود در جهت ثبت عملکرد و اجرایی نمودن این تعهدات استفاده نمایند.

او افزود: مهمترین مساله امروز در سطح کشور و در سال جدید با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و شعار سال توجه به بحث اشتغال، مهار تورم و رشد تولید است و در سطح استان تلاش خواهیم کرد با برنامه ریزی دقیق و همت مضاعف متفاوت‌تر از گذشته عمل نماییم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با  پیگیری و ارزیابی تسهیلات پرداختی مشاغل خانگی، تبصره ۱۶، اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری در شهرستان و ... افزود: استقلال، عزت و رونق اقتصادی هر کشوری به تولید بستگی دارد و یکی از عوامل تحقق رشد تولید کار جهادی است که قطعاً با عزم جدی، وفاق و همدلی خوبی که در سطح استان وجود دارد اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود.

او تصریح کرد : امروز شرایط به نوعی است که همه باید بر خدمت به مردم و کاستن از مشکلات آن‌ها تلاش کنیم. ما باید حرف مردم را بشنویم و بر اساس تعهد و هدف گذاری صورت گرفته کار‌ها را پیش برده و مشکلات را حل نماییم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.