اعمال محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر در اردبیل

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: هم‌زمان با ایام پرفیض لیالی قدر، تمهیدات ترافیکی در شهر اردبیل اعمال می‌شود.

سرهنگ سید حجت فتاحی با اشاره به فرا رسیدن شب‌های قدر گفت: شب‌های قدر، شب‌های پرفضیلتی است که مؤمنان سعی می‌کنند از لحظه لحظه آن در بهره‌مندی از فیوضات الهی استفاده کرده و خود را به هر مسجد و مصلایی برسانند که در این راستا برای رفاه حال همشهریان و اجرای هر چه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم‌های لیالی قدر تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای در سطح شهر اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل با بیان اینکه پلیس در کنار التماس دعای خیر از مؤمنان، سعی می‌کند تا خدمات مناسبی را در تسهیل عبور و مرور انجام دهد، افزود: این محدودیت ترافیکی در شب‌های لیالی قدر بعد از نماز مغرب و عشاء در تمامی معابر منتهی به چهارراه بازار (مصلی) از جمله چهارراه امام حسین (ع) - پیرعبدالملک- چهارراه امام (ره) و عالی‌قاپو اعمال خواهد شد.

سرهنگ فتاحی بیان کرد: با توجه به اینکه عمده مؤمنان در این شب‌ها لباس تیره و مشکی می‌پوشند، رانندگان باید در گذر از معابر شهری توجه به جلو داشته باشند تا از بروز تصادفات و حوادث ناگوار جلوگیری شود.

او بیان کرد: از همشهریان و هم استانی‌ها در این روز‌ها انتظار داریم همچون سالیان گذشته خادمان و خدمت‌گذاران خود در پلیس راهنمایی و رانندگی را برای خدمت رسانی هر چه بهتر یاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.