درخشش دانشجویان سمنانی در المپیاد ملی مهارت

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان از کسب رتبه‌های برتر توسط پنج نفر از دانشجویان این مجموعه دانشگاهی در المپیاد ملی مهارت خبر داد.

عزالدین، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان ظهر امروز در دیدار با عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، اهداف و برنامه‌های پیش رو در جهت ارتقا و توانمندسازی دانشگاه فنی و حرفه‌ای را تشریح کرد.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ درصد از دانش‌آموختگان دانشگاه فنی و حرفه‌ای پس از اتمام تحصیل جذب بازار کار می‌شوند، افزود: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در حال حاضر با داشتن بیش از سه هزار دانشجو و چهار دانشکده در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و امیرآباد دامغان با هدف تربیت تکنسین مهارتی مشغول به فعالیت است.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان بیان کرد: دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای با تبدیل ایده‌ها به محصول ارتباط نزدیکی با حوزه صنعت و بازار کار دارند.

عزالدین با اعلام خبر اکتساب رتبه‌های برتر پنج نفر از دانشجویان این مجموعه دانشگاهی در المپیاد ملی مهارت و همچنین افتخارات کسب‌شده این دانشگاه در طی سالیان اخیر، خواستار نگاه ویژه نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی به این دانشگاه شد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه فنی و حرفه‌ای یک دانشگاه مهارت‌محور است، افزود: دانشگاه فنی و حرفه‌ای دانشگاهی با ظرفیت بسیار بالا و متفاوت از سایر دانشگاه‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار