۶۰ درصد دانش‌آموختگان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان جذب بازار کار می‌شوند

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: طبق بررسی‌ها ۶۰ درصد از دانش‌آموختگان این دانشگاه پس از اتمام تحصیل جذب بازار کار می شوند

عزالدین  افزود: دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای با تبدیل ایده‌ها به محصول ارتباط نزدیکی با حوزه صنعت و بازار کار دارند.

وی ادامه داد: دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با داشتن بیش از سه هزار دانشجو و چهار دانشکده در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و امیرآباد دامغان، با هدف تربیت تکنسین مهارتی مشغول به فعالیت است.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با اشاره به این نکته که دانشگاه فنی و حرفه ای یک دانشگاه مهارت‌محور است، افزود: دانشگاه فنی و حرفه ای به عنوان دانشگاهی مهارتی نیازمند حمایت و توجه بیش از پیش است.

عزالدین از برگزاری ۷۰ درصدی دروس دانشجویان این دانشگاه در کارگاه و آزمایشگاه ها خبر داد و گفت : برخورداری از استادان خبره و مهارتی در این دانشگاه و ورودنکردن دانشگاه فنی و حرفه ای به مقطع تحصیلات تکمیلی و مهارتی بودن دانشجویان این مجموعه دانشگاهی، از دلایل عمده استقبال از رشته های مهارتی این دانشگاه است.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با اشاره به موفقیت پنج نفر از دانشجویان این مجموعه دانشگاهی در المپیاد ملی مهارت و همچنین افتخارات کسب شده این دانشگاه در طی سالیان اخیر، خواستار نگاه ویژه به این دانشگاه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.