محکومیت پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد ریال جریمه نقدی

در طرح نظارتی ویژه نوروز، متخلفان به پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد ریال جریمه نقدی در چهارمحال و بختیاری محکوم شدند.

محمدرضا عمرون مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای مرحله نخست طرح نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان در استان از ۸ تا ۲۹ اسفندماه پارسال گفت: این نهاد به ۵۵۷ پرونده رسیدگی کرد.

وی افزود: در این مدت، ۶۴۲ پرونده تخلف از سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و جهادکشاورزی در راستای بازرسی کارشناسان این سازمان‌ها از واحد‌های صنفی به شعب تعزیرات حکومتی ارجاع شد که ۵۵۷ فقره پرونده رسیدگی شد و متخلفان به پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.


بیشتر بخوانید


عمرون اضافه کرد: همچنین تعداد ۱۸۰ گروه از جهادکشاورزی، سازمان صنعت معدن و تجارت و همچنین روسای شعب سیار تعزیرات حکومتی بر واحد‌های صنفی نظارت داشتند و از یک‌هزار و ۲۶۶ واحد صنفی بازرسی مشترک انجام شد.

وی ادامه داد: در این بازرسی‌ها بیش از ۱۹۰ واحد صنفی متخلف شناسایی و برای صاحبان این واحد‌های صنفی پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی تشکیل شد.
عمرون گفت: در این مدت بر سر درب تعداد پنج واحد صنفی متخلف پلاکارد نصب و یک واحد صنفی نیز به مدت ۱۰ روز پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم نظارت بر واحد‌های صنفی از اول ماه مبارک رمضان آغاز شد و تا عید سعید فطر ادامه دارد، اظهار داشت: مردم می‌توانند تخلفات را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت و جهادکشاورزی و سامانه ثبت شکایات تعزیرات حکومتی ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار