حل بخش زیادی از مشکلات موجود با مدیریت صحیح

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: با مدیریت صحیح و انجام اقدامات پیشگیرانه می‌توان بخش زیادی از مشکلات موجود در حوزه معیشتی را برطرف کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در دیدار فرماندار، معاونین فرمانداری و بخشداران کرمان گفت: اهمیت مسائل معیشتی به اندازه‌ای است که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز "مهار تورم و رشد تولید" را به عنوان شعار سال انتخاب کرده اند.

وی با اشاره به این مطلب که شهرستان مرکز استان پیشانی هر استان در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... شناخته می‌شود، تصریح کرد: از این رو مدیریت شهرستان مرکز استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان بر افزایش رضایت مندی مردم و ایجاد زمینه مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف نیز تاکید کرد و افزود: به عنوان دستگاه قضایی آمادگی داریم از فرمانداری کرمان در چارچوب قانون حمایت نماییم تا در نهایت گام‌های بلندتری در مسیر خدمت به مردم برداشته شود.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی، توجه به مسائل فرهنگی از جمله حجاب و عفاف را نیز مورد تاکید قرار داد و اظهارداشت: بدحجابی موضوعی سیاسی و امنیتی است و ابزاری برای دشمن به منظور تضعیف نظام، انقلاب و از بین بردن بنیان جامعه به شمار می‌رود.

وی تاکید کرد: امروز مردم متدین جامعه ما مطالبه دارند که در برابر مساله بدحجابی بی تفاوت نباشیم، زیرا با تدبیر و برنامه ریزی مناسب این موضوع قابل حل است.

فرماندار کرمان نیز با اشاره به این مطلب که این شهرستان بزرگترین شهرستان کشور به شمار می‌رود که شامل ۶ بخش، ۱۳ شهر و ۱۴۶ دهیاری است، تاکید کرد: در حوزه اشتغال، بیش از صد در صد تعهدات در شهرستان کرمان انجام شده است.

علی بابایی با اشاره به این مطلب که ۱۳۷ هزار افغانی در شهرستان کرمان شناسایی شده اند، عنوان کرد: چالش‌های اتباع بیگانه در حوزه امنیتی، اجتماعی و اشتغال قابل توجه است.

وی به حمایت فرمانداری کرمان از ۴۱ واحد تولیدی و اقتصادی، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، برنامه ریزی جهت برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری شهرستان کرمان، تدوین کتابچه معرفی پروژه‌های مشارکتی شهرستان کرمان نیز اشاره کرد.

برچسب ها: دادگستری ، بدحجابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار