اختصاص ۱۵ میلیارد تومان به طرح گسترش شبکه قرنطینه دامی کردستان

در سفر سال گذشته رییس جمهور به استان، طرحی با عنوان پروژه تکمیل و تجهیز واحد‌های قرنطینه دامی مصوب شد که تاکنون ۱۵ میلیارد تومان به اجرای آن تخصیص یافته است.

رییس اداره برنامه و بودجه و مطالعات اقتصادی اداره کل دامپزشکی کردستان با اشاره به اینکه در سفر سال گذشته رییس جمهور به استان، طرحی با عنوان پروژه تکمیل و تجهیز واحد‌های قرنطینه دامی مصوب شد ، اظهار کرد: اعتبار کلی این طرح ۳۰ میلیارد تومان است که تاکنون پنج درصد پیشرفت فیزیکی و ریالی دارد.

ارژنگ پرتواندازان افزود: قرنطینه نخستین سد دفاعی در مقابل هجوم بیماری زا و عفونی است که کاربرد اصلی آن مراقبت از موارد مشکوک، مظنون و شاید آلوده در مدت و مهلت معین است که پس از انقضای دوره مقرر شده و رفع ابهام و اطمینان کامل از سلامت آن اجازه ورود به کشور یا به منطقه داده می‌شود.

او گفت: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای این اداره کل سال گذشته ۲۶ میلیارد و ۴۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بود.

پرتواندازان با اشاره به انعقاد قرارداد در قالب خرید خدمت با مراکز بخش غیر دولتی گفت: تمام مطالبات این مراکز پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود که پرداخت شد.

او با بیان اینکه ۱۹ متقاضی دریافت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در سال گذشته بودند، اضافه کرد: هشت میلیارد و ۲۵۴ میلیون تومان مبلغ تسهیلات بود که به بانک‌های عامل معرفی و ۱۰ متقاضی نیز به مبلغ پنج میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان برای تصویب به کارگروه ارائه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.