استقرار پایگاه‌های جذب حامی ایتام در محل برگزاری مراسم شب‌های قدر

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری از استقرار پایگاه‌های جذب حامی ایتام در محل برگزاری مراسم شب‌های قدر خبر داد.

حسین سلمان‌پور با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت علی علیه‌السلام بیان کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های جذب حامی ایتام و فرزندان محسنین در محل برگزاری مراسم شب‌های قدر از فرزندان ایتام و محسنین حمایت کنند.

وی با اشاره به ثبت پنج هزار و ۵۰۰ فرزند خانواده‌های تحت حمایت در سامانه اکرام ایتام کمیته امداد استان افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند با ثبت‌نام در این طرح و پرداخت ماهیان حداقل ۱۰ هزار تومان (در صورت تمایل می‌توانند مبلغ بیشتری پرداخت کنند) از فرزندان خانواده‌های نیازمند حمایت کنند.


بیشتر بخوانید


معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با اشاره به کسب موفقیت‌های تحصیلی و شغلی توسط ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان اضافه کرد: با کمک‌های خیران و نیکوکاران هر ساله تعدادی از این فرزندان در دانشگاه‌های معتبر کشور در رشته‌های پزشکی، مهندسی، بهداشت و درمان، دانشگاه فرهنگیان و ... پذیرش می‌شوند و در آینده نه تنها خود بلکه خانواده‌شان نیز از تحت پوشش خارج می‌شوند.

سلمان‌پور با اشاره به روش‌های مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: ارسال پیامک به شماره تلفن همراه ٠٩٩١٢٠۵٩٣۴٩، مراجعه به سایت Ekram.Emdad.ir و یا ارسال عدد ۰۳۸ به ٣٠٠٠٣٣٣٣ برای شرکت علاقه‌مندان در پویش به عشق در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار