پلمب ۶ جایگاه عرضه نفت و گازوئیل در جیرفت

بر اساس مصوبه شورای تامین جیرفت، ۶ جایگاه متخلف عرضه نفت سفید و خرده فروشی نفت گاز (گازوئیل ) پلمب و از متصدیان آن‌ها سلب مسئولیت شد.

فرماندار جیرفت گفت: این تصمیم بر اساس مصوبه شورای تامین و بعد از بررسی گزارش‌های اعضای ستاد سوخت شهرستان و وضع تامین، توزیع و فروش انواع سوخت نظیر نفت، بنزین و گازوییل گرفته شد.

احمد بلندنظر افزود: قانون گریزی، تخلف و کوتاهی در ادای وظایف محوله به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و با کسانی که بخواهند از اعتماد مردم و نظام سواستفاده کنند و اسباب زحمت و چالش برای شهروندان را فراهم آورند، برخورد قانونی می‌شود.

 پیش تر و در هشتم فروردین امسال نیز مشخصات ۶۷۶ کارت سوخت محدوده شهرستان که سه بار تراکنش سوخت‌گیری در روز داشته‌اند برای توقیف به تعزیرات حکومتی معرفی شده بود.

در جایگاه‌های سوخت جیرفت نیز دوربین‌های پلاک خوان نصب شده و مجموع این فعالیت‌ها نشان می‌دهد امسال بیشتر از همیشه عزم مسئولان در جیرفت بر کنترل بیشتر قاچاق سوخت در هر نوع آن جزم شده است.

در جیرفت و دیگر شهرستان‌های جنوب استان کرمان به علت همجواری با استان‌های مرزی و اختلاف قیمت بنزین و گازوئیل با خارج از کشور شاهد قاچاق سوخت هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار