تاکید سیدحسن نصرالله بر مشارکت گسترده در مراسم روز قدس

دبیرکل حزب الله لبنان بار دیگر خواستار مشارکت گسترده مردم در مراسم احیای روز جهانی قدس شد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنان خود در شامگاه پنجشنبه (سخنرانی شب‌های ماه مبارک رمضان) با اشاره به اهمیت این شب‌های مبارک تقرب به درگاه الهی، از همه آنانی که صدای او را می‌شنوند، خواست در مراسم روز جهانی قدس مشارکت گسترده داشته باشند.

دبیرکل حزب الله گفت: با استفاده از این مناسبت و در آغاز سخنم که جا دارد به دعاء، قرائت قرآن و ذکر الهی اختصاص داشته باشد، چون این‌ها بخشی از اعمال این شبهاست و ما نیز چنین خواهیم کرد، از همه کسانی که به سخنان ما در هر جایی، اعم از مساجد یا خانه هایشان و از طریق تلویزیون گوش می‌کنند دعوت می‌کنم فردا (امروز) حضور پویا و قدرتمندانه‌ای در مراسم احیای روز جهانی قدس داشته باشند.

سید مقاومت افزود: این مراسم ساعت چهار آغاز می‌شود، اما خواسته ام این است که قبل از این ساعت در محل برگزاری مراسم حضور یابید. حضور برادران و خواهران نوعی ابراز همراهی و همدردی با اتفاقاتی است که این روز‌ها در بیت المقدس، مسجدالاقصی، کرانه باختری رود اردن و به طور کلی در فلسطین در جریان است، به همین دلیل از شما انتظار دارم به خواست خدا در مجتمع سید الشهداء (ع) برای پاسداشت این روز و این مناسبت بزرگ، حضور فعال، قوی و با نشاط داشته باشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
النصر للاسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل
آخرین اخبار