بازدید استاندار از یکی از واحد‌های تولیدی رشت

استاندار گیلان گفت: برای تحقق شعار سال و حمایت از تولید در گیلان به ویژه تولیدات صادرات محور گام‌های نخست برداشته شده است.

استاندار گیلان امروز در حاشیه بازدید از شرکت تولیدی خوراک دام ، طیور و آبزیان در شهر صنعتی رشت، بر حمایت از شرکت‌های تولیدی به ویژه تولیدکنندگانی که با ارائه طرح‌های توسعه‌ای، بتوانند زنجیره ارزش ایجاد کنند تاکید کرد. 

دکتر اسدالله عباسی با تاکید بر حمایت جدی از تولیدات صادرات محور گیلان که افزایش اشتغال و ارز آوری نیز برای استان به ارمغان می‌آورد، گفت: با توجه به اهمیت ایجاد زنجیره ارزش ، تولیدات صادرات محور گیلان مورد حمایت قاطع قرارمی گیرد.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت توجه ویژه به تولید دانش بنیان در حوزه‌های گوناگون برای تحقق بخشیدن شعار سال در کوتاه‌ترین زمان ممکن ، افزود: با ارائه تسهیلات بانکی و خدمات مختلف به ویژه برای تسهیل و رفع موانع تولید، از تولیدکنندگان حمایت می‌شود. 

در شرکت تولیدی گیلک دانه نوید در شهر صنعتی رشت ، برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده و با اجرای طرح توسعه این شرکت تولیدیِ خوراکِ دام، طیور و آبزیان، این تعداد به ۴۰۰ نفر هم افزایش می‌یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.