کاهش ۱۰ درصدی کرایه‌های اتوبوس حمل و نقل عمومی

کرایه‌های اتوبوس حمل و نقل عمومی شهرداری شهرکرد ۱۰ درصد کاهش یافت.

مصطفی حیدری رئیس شورای اسلامی شهرکرد در یکصد و هفتاد و سومین نشست علنی شورای اسلامی گفت: کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی اتوبوس در مرکز استان ۱۰ درصد کاهش یافت.

وی تاکید کرد: افزایش کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی اتوبوس در شهرکرد ۴۵ درصد بود که با مصوبه اعضای این شورا با ۱۰ درصد کاهش به ۳۵ درصد رسید.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد افزود: ایجاد ساز و کار شرایط عمومی و ارائه مشوق‌هایی برای افزایش صدور پروانه‌های ساختمانی در شهرکرد مورد توجه مجموعه مدیریت شهری در شهرداری باشد.


بیشتر بخوانید


حیدری بر تلاش مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری برای تحقق اهداف مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامگذاری امسال به‌نام «مهار تورم، رشد تولید» تاکید و اضافه کرد: در این راستا شهرکرد باید به یک کارگاه عمرانی و سازندگی تبدیل شود.

وی، انتقادپذیری سازنده را مهم‌ترین عامل جلوگیری از فساد و رانت‌بازی دانست و ادامه داد: احیای جایگاه شورای اسلامی نخستین گام در راستای تحقق وعده‌های مسوولان مدیریت شهری به شهروندان شهرکردی است.

حیدری، جایگاه این شورا را قانون‌گذاری، ریل‌گذاری و نظارت قطار مدیریت شهری دانست و اظهار داشت: رؤسای کمیسیون‌های این شورا گزارش‌هایی از اقدامات و مصوبات انجام شده سال قبل و طرح‌ها و برنامه‌های سال‌جاری را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.