دستگاه قضا از نیروهای فراجا در طرح عفاف و حجاب حمایت می کند

فرحبخش گفت: با آغاز عملیات اجرایی طرح حجاب و عفاف، دادگستری زرند در چارچوب قانون، حمایت قاطع و مستمر از نیروهای فراجا را در دستور کار دارد.

ابوالفضل فرحبخش گفت:پیرو دستور ریاست قوه قضاییه و با توجه به مطالبات مردم زرند و برای اجرای تبصره ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی و ماده ۴ قانون حمایت از آمران به معروف، هر مقدار نیاز باشد از نیروهای انتظامی و امنیتی حمایت قانونی می کنیم تا جریان‌های مخرب و وابسته به معاندین نظام‌ که به دنبال زوال اخلاقیات و زدودن حجاب و عفاف از جامعه هستند، شناسایی شوند.

او افزود: با افرادی که با علم و عمد به دنبال دعوت معاندین نظام، اقدام به تعدی از قانون و کشف حجاب می کنند، برخورد لازم قانونی صورت می پذیرد. 

رئیس حوزه قضایی زرند ضمن اعلام اینکه قریب به ۳۰ دستگاه و نهاد دولتی و عمومی در موضوع عفاف و حجاب مسئول هستند و این امر نباید فقط به پلیس و دستگاه قضایی محدود شود، بیان داشت: دستگاه قضایی همانطور که وظیفه دارد تا در مورد ترک فعل دستگاه‌ها در موضوعات مختلف برخورد قانونی کند، در زمینه ترک فعل آن‌ها در حوزه عفاف و حجاب هم برخورد خواهد کرد و با دستگاه‌ها و نهاد‌هایی که به افراد بی‌حجاب خدمات ارائه دهند، برخورد می‌کند.

او با اشاره به روند مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی بیان کرد: همگان باید خود را ملزم به قانونمداری و رعایت الزامات قانونی بدانیم و مواردی نیز که در این مقوله مرتبط با قوه قضائیه و سایر دستگاه‌ها است، با تدبیر و قوت انجام خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۱:۵۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
از پلیس برای برقراری امنیت اخلاقی و اجتماعی و فرهنگی..
..قدردانی و حمایت می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ط
۲۱:۵۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
درود
آخرین اخبار