تامین زمین مجتمع دامداران غرب شهرکرد پس از ۲۵ سال

رئیس شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: زمین مجتمع دامداران غرب شهرکرد پس از ۲۵ سال تامین می‌شود

مصطفی حیدری در یکصد و هفتاد و چهارمین نشست علنی شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با پیگیری‌های مستمر اعضای این شورا زمین مجتمع دامداران غرب شهرکرد پس از ۲۵ سال انتظار دامداران تامین می‌شود.

رئیس شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در این راستا اعضای شورای اسلامی شهرکرد تلاش‌های شبانه‌روزی و پیگیری‌های مستمری از مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در چهارمحال و بختیاری انجام دادند تا بتوانند این مشکل را در سریع‌ترین زمان ممکن رفع کنند.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: هم‌اکنون زیرساخت‌های مجتمع دامپروری شاه‌منظر نابسامان و محوطه‌سازی آن نامناسب است که انتظار است رفع این مشکلات در اولویت کاری جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری قرار گیرد.

حیدری ادامه داد: اعضای شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری به‌منظور ارتقای رفع عمومی شهروندان و افزایش رضایتمندی عمومی در شهرکرد، شناسایی مشکلات و مطالبه‌گری از مسوولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در چهارمحال و بختیاری را جزو مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های کاری خود قرار داده‌اند.

وی اظهار داشت: اُمید است با تعامل، همکاری و وحدت بین مسوولان دستگاه‌های اجرایی، فعالان مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی و همچنین شهروندان بتواند نسبت به تسریع در روند شناسایی و رفع مشکلات موجود و تلاش برای ارتقای کیفی و کمی شاخص‌های توسعه شهری اقدام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.