استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد؛

استفاده از نیروهای نیروهای توانمند برای اجرای پروژه ها در استان

استاندار سیستان و بلوچستان گفت:پروژه های مختلفی در استان در حال اجراست که برای پیشبرد این طرح ها به نیروهای توانمند و مهارت محور نیازمندیم و باید جوانان و نوجوانان استان این مهارت ها را فراگیرند.

محمد کرمی در حاشیه بازدید از مرکز فنی و حرفه ای زاهدان اظهار کرد: نیروی انسانی توانمند سرمایه هر کشوری است و برای پیشرفت هر منطقه نیازمند نیروی توانمند، مهارت محور و متفکر هستیم.

کرمی گفت: با توجه به اقداماتی که در حوزه ایجاد واحدهای تولیدی و واحدهای معدنی در استان در حال اجرا است، نیازمند نیروهای توانمند، ماهر و متخصص هستیم لذا جوانان و نوجوانان استان باید در این امر مشارکت جدی داشته باشند و در رشته های آموزشی که این مهارت ها و توانمندی ها را در آنها ایجاد می کند، شرکت کنند.

وی تصریح کرد: منطقه به سرعت در حال پیشرفت است و واحدهای مختلفی در حال ایجاد است و با کمبود نیروی مهارت محور مواجهیم.

استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: دانشگاه ها، پارک علم و فناوری و خصوصاً مجموعه فنی و حرفه ای باید آموزش ها و مهارت های مورد نیاز را برای جوانان ارائه دهند.

وی تاکید کرد: آینده استان آینده بسیار خوبی است و اگر جوانان استان در رشته های مختلف مورد نیاز آموزش ببیند می توانند با مهارت های کسب شده در این واحدهای تولیدی و شرکتها جذب شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار