گسترش فرهنگ مهارت آموزی در میان جوانان سیستانی و بلوچستانی

استاندار سیستان و بلوچستان:طرح‌های مختلفی در استان در حال اجراست که برای پیشبرد این طرح‌ها به نیرو‌های توانمند و مهارت محور نیازمندیم و باید جوانان و نوجوانان استان این مهارت‌ها را فراگیرند.

 محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان، در حاشیه بازدید از مرکز فنی و حرفه‌ای زاهدان گفت: نیروی انسانی توانمند سرمایه هر کشوری است و برای پیشرفت هر منطقه نیازمند نیروی توانمند، مهارت محور و متفکر هستیم.

کرمی گفت: با توجه به اقداماتی که در حوزه ایجاد واحد‌های تولیدی و واحد‌های معدنی در استان در حال اجرا است، نیازمند نیرو‌های توانمند، ماهر و متخصص هستیم لذا جوانان و نوجوانان استان باید در این امر مشارکت جدی داشته باشند و در رشته‌های آموزشی که این مهارت‌ها و توانمندی‌ها را در آن‌ها ایجاد می‌کند، شرکت کنند.

وی تصریح کرد: منطقه به سرعت در حال پیشرفت است و واحد‌های مختلفی در حال ایجاد است و با کمبود نیروی مهارت محور مواجهیم.

استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: دانشگاه ها، پارک علم و فناوری و خصوصاً مجموعه فنی و حرفه‌ای باید آموزش‌ها و مهارت‌های مورد نیاز را برای جوانان ارائه دهند.

وی تاکید کرد: آینده استان آینده بسیار خوبی است و اگر جوانان استان در رشته‌های مختلف مورد نیاز آموزش ببیند می‌توانند با مهارت‌های کسب شده در این واحد‌های تولیدی و شرکت‌ها جذب شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار