مراسم روز ارتش در تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد

با حضور امیر سرتیپ دوم جابر ابادزردشتی فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد، مسئولان و کارکنان پایور و وظیفه تیپ محفل انس با قرآن کریم و مراسم روز ارتش در تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد.

به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی محفل انس با قرآن کریم و گرامی داشت روز ارتش در تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم جابر ابادزردشتی فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد ضمن تبریک بمناسبت روز ارتش گفت: ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور حماسه‌ای عظیم و برگ زرینی از تاریخ پرصلابت کشورمان و تداعی کننده تکرار حدیث دلاورمردی‌ها و فداکاری‌های فرزندان ارتش مکتبی ایران اسلامی همچون صیاد شیرازی، فلاحی، کلاهدوز، ستاری، آبشناسان، بابایی و هزاران فرمانده و رزمنده شهید ارتش است؛ که به عنوان پیشگامان دفاع از عزت و غرور ایرانی جان خویش را در طبق اخلاص نهاده و با خدمت صادقانه به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) در روز‌های شور و حماسه و سرنوشت علی الخصوص دوران دفاع مقدس، رسالت تاریخی خود را به نحو شایسته به نمایش گذاشتند. 

او گفت: ارتش نماد غیرتمندی و آرامش برای مردم ایران است. به فرموده امام (ره) اگر ارتش به مردم نمی‌پیوست این انقلاب هرگز به پیروزی نمی‌رسید، امروز ارتش با تکیه بر نیرو‌های جوان خود توانسته است کلیه ادوات و تجهیزات نظامی مورد استفاده را در داخل بسازد. ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد اسلام‌خواهی، میهن‌دوستی و مردم‌سالاری است که در همه صحنه‌های پس از انقلاب و در فراز و نشیب‌های گوناگون در خط مقدم دفاع از نظام، میهن و رهبری قرار داشته است.
ارتش در همان یک سال نخست جنگ نشان داد، که به مردم ایران و انقلاب اسلامی وفادار است، او به سرعت خود را بازسازی کرد و به وظیفه دفاعی از کشور مشغول شد.

جابر ابادزردشتی با بیان اینکه شعار اصلی ارتش، شعار «ارتش فدای ملت است»، گفت: این تنها یک شعار نیست بلکه در عمل نیز به منصه ظهور رسیده است و امروز آمادگی رزمی در نیرو‌های مسلح به پشتوانه فرمانده کل قوا و مردم تبدیل به شایستگی رزمی شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار