امیر جابر آبادزردشتی:

اقتدار و صلابت کشورمان مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثارگران است

با حضور فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد و رئیس عقیدتی سیاسی و مسئولین تیپ از جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران تیپ ۵۵ هوابرد تجلیل شد.

فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد ضمن گرامی داشت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی محوری ارتش گفت: خانواده‌های معظم شهدا با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان‌های کشور و مرز‌های آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.

او گفت: امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثار گران است، عزیزانی که از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند، و باید تلاش شود تا با معرفی بیشتر شهدای معظم، افکار، اخلاق و معنویت والای آنان در فضای جامعه امروز گسترش یابد.

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۵۵ هوابرد نیز گفت: قطعا اگر شهیدان نبودند این انقلاب به ثمر نمی‌رسید. مردم ایران سال‌ها مقاومت کردند، شهید دادند تا انقلاب اسلامی به حرکت رو به تکامل خود ادامه دهد، خون شهید جوشان است و اثر خود را در ابعاد مختلف جامعه نشان می‌دهد، شهدا همیشه زنده هستند و از مواهب و برکات آنان کل مردم برخودار می‌شوند.

او در ادامه تاکید کرد: امروز جامعه‌ی اسلامی بیش از هر زمان دیگر به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز دارد و باید نسل جوان را با زندگی شهدا آشنا ساخت تا آنان را از گزند توطئه دشمنان معصون داشت.

در پایان مراسم نیز با اهدای لوح تقدیر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران تیپ ۵۵ هوابرد تجلیل شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.