یک سالگی بخش خبری اتباع صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران + فیلم

یک سال از راه اندازی بخش خبری ویژه اتباع خارجی در صدا و سیما در راستای طرح تحول رسانه ای گذشت.

یک سال از راه اندازی بخش ویژه خبری اتباع خارجی صدا و سیما با هدف معرفی نخبگان فرهنگی، هنری و رفع مشکلات اتباع خارجی گذشت.

این بخش خبری در ساعت ۲۰ و ۳۰ شبکه خبر اختصاص به اتباع خارجی دارد که با ۳ دقیقه پخش آغاز و اکنون به بیش از ۱۰ دقیقه رسیده است.

میز اتباع صدا و سیما به عنوان متولی این بخش خبری در یک سال گذشته بیش از یک هزار و ۹۰۰ انواع خبری تولید و به دلیل اهمیت موضوع اتباع افغانستانی در ایران بیش از ۳۰ نشست تخصصی کارشناسی برگزار کرده است و برای امسال نیز برنامه های ویژه ای دارد.

سرفصل های ویژه امسال میز اتباع صدا و سیما افزایش بعد تعاملی با مخاطبین خود و پیگیری مستمر مشکلات آنها و نیز پیگیری رفع موانع قانونی حضور این اتباع از جمله تاسیس سازمان ملی مهاجرت در ایران است.

در این بخش خبری از خبرنگاران ایرانی و افغانستانی استفاده شده است و این خبرنگاران آماده اند تا مشکلات اتباع خارجی را بررسی و ظرفیت های آنان را به کشور میزبان معرفی نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Abbas Brati
۲۱:۲۰ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
من یک مهاجر افغانستانی هستم از این عزیزان در صدا سیما جمهوری اسلامی زحمت می کشند ومشکلات اتباع را بتصویر می‌کشند وبرای رفع مشکلات مهاجرین تلاش می‌کند جای قدردانی است من از تک تک این عزیزان ممنونم اگر امکان دارد راجع به اتباع که قرار است صد میلیون تومان را به بانک ملی ایران پرداخت کند و آنان که توان پرداخت این مبلغ را ندا رد گفتگو کنید ممنون می شوم
Iran (Islamic Republic of)
Abolfazl
۲۳:۲۶ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
بس کنین این همه خیانتو وطن فروشی رو جوونای ایران بیکارند شما تو افغانا دنبال چی هستین واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
می خوام تو سرتون سیاه بشه یه مشت مغول کردین پادشاه ایران خدا لعنتتون کنه جوونهای ایران بیکارند دیگه وکیل و وزیر وقاضی شون کنید تو ایران
Iran (Islamic Republic of)
سید داود حسینی
۰۷:۰۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
تشکر فراوان از خبرنگاران وطنم و ممهوری اسلامی ایران. لطفا طرح جدید و اصلاح قوانین گواهینامه رانندگی برای مهاجرین افغانستانی با کارت آمایش را در بحث قرار بدهید. تشکر فراوان از شما سروران عزیر❤️
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
کشور شده افغانستان با زاد و ولدی که دارند بزودی ایرانیها را میریزند بیرون کدام حکومتی در جهان همچین کاری با کشور و مردمش میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ویس الدین نصرت
۲۰:۳۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام وقت بخیر
انشءلله که لباس عافیت به تن داشته باشید اقدام نیک اس صداوسیما با این کار که در پیش گرفته یعنی شنواندن صدا و به تصویر کشیدن دانشجویان هنر و استعداد های نسل جوان و نخبگان افغانستان که تحت شرایط نا بهنگام و اجباری که از وطن مهاجر شدن اند به کشور همسایه پنا ینده شده اند و خواهان همکاری های دولت جمهوری اسلامی ایران هستم تا از خلاقیت و استعداد ها باید در هر چوکات که میتوانند استفاده مثبت کنن . این همه میدانیم که انسانیت حد و مرزی ندارد وسلام ...از صداوسیما یک دنیا ممنون ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
اگه ایرانی بیاد افغانستان بازم انسانیتو میشناسین
آخرین اخبار