برنامه‌های متنوعی به مناسبت هفته کارگر در اندیمشک اجرا می‌شود

 رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک گفت: ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر برنامه‌های متنوعی را جهت تجلیل از خدمات کارگران پرتلاش در نظر گرفته است.

سید ناصر حسینی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک می‌گوید: نشستی با حضور اعضای ستاد نمایندگان کارگران، اعضای شورا‌های اسلامی کار، تشکل‌های کارگری و با حضور جانشین بسیج کارگری به منظور تجلیل از خدمات کارگران خدوم و پرتلاش شهرستان که نقش مهمی در تحقق توسعه اقتصادی و رشد تولید دارند، برگزار شد.

او با بیان اینکه بیش از ۳۰ برنامه متنوع برای هفته کارگر در نظر گرفته شده است، گفت: این  برنامه‌ها در اندیمشک از ۵ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱۱ ادامه دارد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک ادامه داد: این برنامه‌ها شامل غبار روبی مزار شهدای گمنام، دیدار با خانواده شهدای کارگر، دیدار اعضای شورا‌های اسلامی کار و نمایندگان کارگر با امام جمعه و فرماندار شهرستان، برپایی ایستگاه سنجش سلامت در یکی از مجموعه‌های کارگری، عضویت کارکنان اداره به جمعیت هلال احمر، برگزاری جشنواره ورزشی فرهنگی در یکی از شرکت پانیا پرتو، مراسم تجلیل از کارگران نمونه، مسابقات ورزشی فرهنگی ویژه کارگران، برگزاری یادواره خانگی شهدا با محوریت بسیج کارگری و ... خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.