۱۵۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در سبزوار برپا شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: همزمان با عید سعید فطر ۱۵۰ پایگاه برای جمع‌آوری زکات فطریه در نقاط مختلف شهری و روستایی این شهرستان برپا شده است.

محمد داورزنی مدیر کمیته امداد سبزوار گفت: شهروندان می‌توانند زکات فطریه خود را از طریق این پایگاه‌ها که در دسترس همگان است، پرداخت نمایند.

او افزود: علاوه بر روش‌های حضوری، شیوه‌های دریافت زکات فطریه از طریق کد دستوری، چهار شماره کارت برای دریافت فطریه عام، فطریه سهم سادات، کفاره عمد و کفاره غیرعمد نیز اعلام شده است.

مدیر کمیته امداد سبزوار ادامه داد: بخشی از جمع آوری زکات فطریه مستقیم به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز و با هماهنگی بانک‌ها به حساب نیازمندان، بیماران سخت علاج و کمک هزینه تامین جهیزیه خانواده‌های مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز می‌شود.

داورزنی بیان کرد: همچنین بخشی از آن از طریق شورا‌های فرعی زکات و مراکز نیکوکاری، جمع آوری و بین نیازمندان و محرومان هر منطقه توزیع خواهد شد.

او تصریح کرد: شهروندان سبزواری عید فطر سال گذشته ۹ میلیارد ریال زکات فطریه و کفاره پرداخت کردند که همه آن صرف کمک به نیازمندان و محرومان این شهرستان شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار