شهدای بانسره قهرمان مینی فوتبال شهدای رسانه نهاوند شد

رئیس ورزش و جوانان نهاوند گفت: تیم شهدای بانسره قهرمان جام مینی فوتبال شهدای رسانه و فوتبالیست شهرستان نهاوند شد.

 سلیمان جوانمردی بیان کرد:: تیم شهدای بانسره بدون شکست قهرمان جام مینی فوتبال شهدای رسانه و فوتبالیست شهرستان نهاوند گرامیداشت کنگره ۸۰۰۰هزار شهید استان همدان شد.

او افزود: همچنین تیم شهدای روستای تکه به مقام دوم رسید و تیم شهدای وراینه مقام سوم را کسب کرد و تیم شهید نادری هم به عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات رسید.

جوانمردی ادامه داد: جام مینی فوتبال چمنی شهدای رسانه و فوتبالیست نهاوند ویژه رده سنی نوجوانان برای نخستین بار در شهرستان نهاوندو با شرکت۱۰ تیم و به مدت ۱۵ روز به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و فوتبالیست ویژه کنگره ۸۰۰۰شهیداستان همدان در زمین چمن طبیعی مینی فوتبال روستای تکه برگزار شد.

رئیس ورزش و جوانان نهاوند افزود: در دیدار فینال تیم شهدای بانسره با نتیجه ۴بر ۲ تیم شهدای تکه را شکست داد و در دیدار رده بندی هم تیم شهدای وراینه تیم شهدای فیازمان را ۳ بر۲ برد.

او گفت: این مسابقات ویژه رده سنی نوجوانان و به منظور کشف استعداد‌ها در نقاط روستایی و حاشیه شهر به میزبانی روستای تکه انجام شد.
روستای تکه دارای ۳ شهید می‌باشد که شهیدان الله مراد نادری و علی پیرزادی از شهدای فوتبالیست نهاوند بوده اند و شهید نادری به جز فوتبال یکی از شهدای رسانه استان و شهرستان نهاوند می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.