پیولی: دربی اروپایی بزرگ‌ترین آرزوی‌مان بوده است

فانو پیولی، سرمربی میلان می‌‎گوید او و شاگردانش رویای رویارویی با اینتر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را داشتند.

میلان این هفته با تساوی یک بر یک خارج از خانه مقابل ناپولی، در مجموع ۲ بر یک به پیروزی رسید و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

روسونری در بازی هفته سی و یکم سری آ امشب میزبان لچه بود و با دو گل از رافائل لیائو با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید.

لیائو که در این بازی یک مرتبه با ضربه سر گلزنی کرد، پس از مسابقه فاش کرد که او پس از ساعت‌ها تمرین سرزنی با پیولی توانسته این مهارت را بهبود ببخشد.

پیولی به DAZN گفت: "رافا پسر باهوشی است، ما می‌دانیم که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم، برای چند هفته آینده باید تمام تلاشمان را در سری آ بگذاریم. فکر می‌کنم رافا باید هنگام ضربه کرنر از کمی عقب‌تر حرکت کند. او ۱.۹۰ متر قد دارد، مدافعان کناری کمی هستند که بتوانند در آن شرایط با او برخورد فیزیکی کنند.

همه این زمینه‌های کوچک وجود دارد که او باید در آن‌ها پیشرفت کند و ما در تمرین روی آن‌ها کار می‌کنیم. ما صبر و حوصله داشتیم، اما در حملات تیزبینی زیادی وجود نداشت؛ جایی که انتخاب‌های بد زیادی انجام دادیم. همانطور که انتظار می‌رفت، مسابقه را کنترل کردیم و به سختی ریسک کردیم. "

پیولی درست قبل از پرتاب سکه توسط داور بازیکنانش را کنار هم جمع کرد. او در این باره گفت: "می‌خواستم به آن‌ها بفهمانم که شروع قوی مهم است. صحبت‌های زیادی درباره اشتیاق و انرژی بعد از بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد و ما باید آن را ادامه دهیم. وقتی حریف در نیمه خود می‌نشیند آسان نیست، اما ما راهی برای عبور پیدا کردیم. حتی زمانی که حریفان دفاع سنگینی می‌کنند هنوز باید راه‌هایی برای غیرقابل پیش‌بینی بودن و تغییر کانال‌های عبور پیدا کنید. "

راده کرونیچ توسط پیولی به یکی از مهره‌های غیرقابل تعویض خط میانی میلان تبدیل شده است. پیولی درباره این بازیکن گفت: "او در ابتدا بیشتر بر روی پیشروی تیم تمرکز داشت، اما اکنون می‌تواند حرکاتی هم ایجاد کند. او سرعت را در زمین دیکته می‌کند، می‌داند چگونه همه چیز را انجام دهد. من همچنین از روشی که امروز اسماعیل بناسر انجام داد خوشم آمد، نکته مهم این است که مواضعی را اتخاذ کنیم که برای حریف مشکل ایجاد کند و به آن‌ها شک کند، زیرا فضا‌ها را باز می‌کند. "

استفانو پیولی درباره مسابقات پیش روی تیمش همچنین گفت: "به تیم گفتم که دو تیم بعدی، لچه و رم، برای رده نهایی ما در سری آ تعیین کننده خواهند بود. ما به انگیزه دیگری نیاز نداریم، ما باید تا آنجا که ممکن است برنده باشیم. ما دوران سختی را پشت سر گذاشتیم، اما بر آن‌ها غلبه کردیم و اکنون باید به راه خود ادامه دهیم. مردم همیشه می‌گویند که مسابقات رودررو دو برابر ارزش دارد و ما بازی رم را این‌گونه می‌بینیم. "

پیولی درخصوص رویارویی با اینتر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا افزود: "قرار است دو بازی فوق‌العاده با احساسات و هیجان را تجربه کنیم. این نیمه نهایی لیگ قهرمانان و دربی است، ما نمی‌توانستیم چیزی بیشتر از این بخواهیم. "

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار