لیائو: پیولی روی سرزنی‌ام کار کرده است

رافائل لیائو فاش کرد که استفانو پیولی در تمرینات روی ضربات سر او کار کرده است.

رافائل لیائو در مسابقه هفته سی و یکم سری آ برای میلان مقابل لچه دو گل به ثمر رساند.

لیائو پس از مسابقه گفت: "همیشه سعی می‌کنم کاری را که امروز برای میلان انجام دادم انجام دهم، بنابراین اگر گل نمی‌زنم، یک پاس گل بدهم یا به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم. مهم‌ترین چیز امروز برد بود، زیرا مدتی از پیروزی ما در یک مسابقه سری آ می‌گذشت. گل دوم خوب بود، شکست دادن تیمی مانند لچه دشوار است. در نیمه اول به گل رسیدیم و این فضا را بیشتر برای حملات مهیا کرد. برد به ما اجازه می‌دهد تا در جدول جایگاهمان را تغییر بدهیم. "

او از ماه نوامبر در سن سیرو برای میلان گلزنی نکرده بود. لیائو درباره طلسم شکنی امشب گفت: "فوق‌العاده بود، قبل از بازی به این فکر می‌کردم که امروز باید گل بزنم. گلزنی در سن سیرو در مقابل این هواداران همیشه عالی است. "

لیائو برای دومین بار طی ۳۹ مرتبه گلزنی با پیراهن میلان موفق شد با یک ضربه سر دروازه حریف را باز کند. نکته جالب اینکه اولین گل او با ضربه سر نیز مقابل لچه در ژوئن ۲۰۲۰ رقم خورد. مهاجم میلان در این باره گفت: "پیولی بعد از جلسات تمرینی با من کار می‌کند، از من می‌خواهد که با ضربه سر بیشتر گل بزنم، زیرا باید با سرزنی در این جنبه از بازی هم بهتر باشم. من خوشحالم. "

میلان پس از دو تساوی متوالی به برد دست پیدا کرد. لیائو در این باره گفت: "واضح است که ما فصلی باورنکردنی را در لیگ قهرمانان اروپا پشت سر می‌گذاریم و باید در فصل آینده نیز مقابل بهترین تیم‌های اروپا حضور داشته باشیم. برای اطمینان از این امر باید تا حد امکان امتیازات بیشتری را جمع آوری کنیم. "

او در مورد صعود یوونتوس به رده سوم جدول پس از بازگشت ۱۵ امتیاز همچنین گفت: "ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و به آنچه دیگران انجام می‌دهند نگاه نمی‌کنیم. "

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار