جدیدترین فیلم از آذر و توران در سایت تکثیر

آذر و توران ، توله‌یوز‌های آسیایی هستند که چندی پیش توسط چوپانی در زادگاهشان یعنی پارک ملی توران پیدا شدند.

آذر و توران، توله‌یوز‌های آسیایی هستند که چندی پیش توسط چوپانی در زادگاهشان یعنی پارک ملی توران پیدا شدند و به سمنان آمدند و بعد از حدود ۶۰ روز که ۷۵ روزه شده بودند، به توران بازگشتند.

این توله یوز‌های ایرانی نخستین نوبت واکسن خود را در ده هفتگی به منظور ارتقا ایمنی دریافت کردند.

مسؤولان اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان سمنان حالا می‌گویند که این دو توله‌یوز ماده وزن‌گیری و انطباق خوبی با شرایط زیست در طبیعت داشته‌اند و به زادآوری آن‌ها در آینده امیدوارند.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
من نمیدونستم دلبرهم تواسارته چقدرخوب میشداگه فیروزبادلبروایران جفتگیری میکردبعدبچه ی فیروزودلبرباایران جفتگیری میکردبچه ی فیروزوایران بادلبرجفتگیری میکرداینجوری بابزرگترشدن آذروتوران میشدیه امیدی به ادامه ی نسل این گربه های نازنین یوزهای ایرانی خوشگلترین یوزهای دنیاامیدواربود
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۲۲:۳۶ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
ای خدا که چقدر اینا قشنگن..
تو رو خدا توی جاده‌هایی که از زیستگاه این موجودات زیبا عبور می‌کنه بیشتر از ۸۰ کیلومتر سرعت نرید تا اگه خدای نکرده توی جاده بودن بتونید ماشین رو کنترل کنید و از برخورد جلوگیری کنید..
جاده‌هایی که از زیستگاه یوزپلنگ ایرانی میگذره معمولا ۳۵ تا ۴۰ کیلومتر هستن.. این فاصله کوتاه رو تحمل کنید و یواش رانندگی کنید..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا کمک کنه که نسل این موجوداته زیبا منقرض نشه و در مناطق قلمرو حفاظت شده خودشون و به دور از خطر دوباره جمعیتشون بیشتر بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
ماشاالله چه بزرگ شدن